Mijn lijst met blogs

vrijdag 11 mei 2012

omgooien van woonkamer

Dinsdag-avond heb ik de hele woonkamer omgegooid. 
Alles wat voor in de kamer stond staat nu achterin en visa versa. 
We hebben nu een compléét andere kamer.
Heb het nog nooit, in al die 20 jaar, zó neer gezet.
 Het zit heerlijk! Lekker dicht bij de tuin...en een maximum aan privacy.
We hebben  zo'n groot voorraam, 
dat je soms het gevoel hebt dat je in een aquarium zit....
Nu de banken in de achterkamer staan, verheug ik me nog meer op de zomer....,
bij mooi weer gooien we gelijk de schuifpui open...héérlijk! 










5 opmerkingen:

  1. Jessica even zwaaien, daaagg meisje was je lekker met de lego aan het spelen, zie het staan voor de kast! Heeft mama goed gedaan de boel omdraaien, straks lekker met de rolschaatsen naar binnen scheuren als de schuipui open staat, kun je gelijk uitrusten op de bank, knipoogje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er mooi uit Gerdie, zo heb je een ander kijk op je kamer en rust als je lekker wil relaxen op de bank.
    Geniet van je weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai gerdie, mysterie opgelost hoor, ik moest op het woord reactie klikken, en dus niet op het envelopje erachter,.....nu kan ik dus gewoon je blog volkletsen. Ik vind het er heel gezellig uitzien, wat leuk dat dit kan bij jou! ondanks dat ik een hele ruime woonkamer heb kan ik helaas niet zo veel schuiven, staat dan toch altijd een beetje raar of uit balans. wat lekker dat t zo goed gaat met je zoon in engeland, dat had je van tevoren toch ook niet allemaal kunnen bedenken he? ik heb mn oudste nog maar 3 en 1/2 maand thuis,en dan vertrekt ook zij naar het buitenland. je moet me maar ns bijpraten hoe dat gaat met skypen etc. groetjes!
    leonieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan denk je nu zeker "waarom heb ik dat nou niet eerder omgegooid?!"

    BeantwoordenVerwijderen