Mijn lijst met blogs

dinsdag 24 januari 2012

Metamorfose!!! Woonkamer vervolg

Vandaag heb ik het kleine kastje
met de 3 laadjes geschilderd. 
Hij was al licht creme,
dus het verschil is niet schokkend 
nóchtans wel verrassend ;-).

                                         
 Verder heb ik ééééindelijk het gele kastje geschilderd. 
                                         
Ik heb dit kastje al járen 
en ben er nog steeds verliefd op. 
Het is écht zó'n gááf kastje, 
heeft zoveel uistraling op de één of andere manier. 
Ik kocht 'em in deze kleur 
en heb daar altijd van genoten,
ook al is geel mijn kleur niet 
(nu was dit wel een hele mooie kleur geel,
 beetje antiek geel). 
het kastje heeft bijna altijd in de keuken gestaan 
en daar stond het geel prima. 
Nu het kastje permanent in de woonkamer staat 
wil ik 'em graag passend bij het geheel hebben. 
Ik heb 'em in dezelfde kleur geverfd 
als de tegenoverliggende muur. 
De kleur is 'schelpenzand' van Histor, 
maar dan op Flexa basis 
(lekker ingewikkeld...dacht namelijk 
dat het 'schelpenzand' van Flexa was.....)
Maar door de lichtval is 'ie net wit....heel bijzonder. 
Begon bijna te twijfelen aan mezelf ;-). 
Hij komt tegen een witte muur te staan
dus hoop ik dan wel kleurverschil te zien.

















2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit allemaal. Ik ga je volgen. Ben veel te benieuwd hoe het allemaal gaat worden.
    Kom ook maar eens een kijkje nemen op mijn blog als je zin hebt: http://www.madammikmak.blogspot.com

    Fijne avond nog, groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent aardig bezig Gerdie! Zo te zien heb je je hele kamer op de kop staan. Maar het wordt allemaal wel mooi licht. Ben benieuwd wat het eindresultaat is. En zo zelf opgeknapt lijkt me ook veel voldoening geven.
    Ik kon door Blogger problemen een aantal keren niet bij je reageren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen