Mijn lijst met blogs

vrijdag 6 januari 2012

Woonkamer jan.2012


Sorry allemaal!!! 
Ik heb de foto's van onze 
woonkamer verwijderd 
omdat op de één 
of andere manier de foto's verdwenen 
en in plaats daarvan werden
 het zwarte plaatjes.... 
Geen idee hoe het komt.





Onderstaande foto's zijn van mijn eigen woonkamer.
We hebben er net een paar maanden renovatie op zitten.
We wachten nog op mooie, hoge, witte plinten 
en de (houten) vloer wordt 
binnenkort geborsteld en in de olie gezet.
de kleur op ene muur is 'schelpenzand' van Histor 
en op de 'witte' muur zit muurverf in de kleur 9010.

Foto's staan allemaal door elkaar heen.....
geen idee hoe ik grip krijg op de volgorde.....


                                  
























4 opmerkingen:

  1. Heerlijk knus en licht...mooi je vloer ook, zo lekker als alles dan naar je zin is...je hebt heel leuke hoekjes...wat zul jij genieten in je huis.
    Voeg je de foto's één voor één erbij of doe je alles tegelijk..???
    Anders even bij Tanja kijken bij tips en trucs:)))

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi huis heb je, Gerdie! Zit ruimte in en daar houd ik van.
    Ik haal de foto's gewoon uit m'n eigen bestand en dan kan ik zelf de volgorde kiezen. Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

    Wel een fijn weekend gewenst en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerdie,
    Ik kom nog even op de foto's terug.
    Ik haal de foto's een voor een naar boven, dan kun je zelf de volgorde kiezen.
    Zet je cursor in het blogvak waar je de foto wilt hebben. Als de eerste foto staat, zet je de cursor onder die foto en dan haal je de tweede op, enz. En als ze allemaal staan kun je ook nog met de cursor bepalen hoeveel ruimte je tussen de foto's wilt hebben.
    Zo doe ik het.
    Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ,en mooie nieuwe wanden he ?
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen