Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 april 2012

Haarlem

Vandaag ben ik met mijn schoonzusje naar Haarlem geweest.
Zij heeft een schitterende trouwjurk (regelrechte couture!) uitgezocht bij Hillenius in Haarlem.
Vandaag, om 11.00 uur mocht ze de jurk nog een keer komen passen.....
EN IK MOCHT DAARBIJ ZIJN!!!!!!
Óngelóóflijk, wát een gewéldige zaak!
In een oud, industrieël pand, aan het water, met in de verte de koepelgevangenis (hoezo contrast???).
Het is een droom om in die winkel rond te lopen/kijken.
Wát een schitterende stoffen en creaties!!!
Mijn schoonzus wordt écht de mooiste bruid van Nederland en omstreken!
Voor we naar Hillenius gingen, hebben we eerst wat door oud-Haarlem gelopen....práchtig!!!
Ga hier ábsoluut nog een keer een hele lange dag heen.
Een gewéldige stad en wát een historie!
Hieronder wat foto's van vandaag.
de bruid op de foto is overigens NIET mijn schoonzusje ;-)!



                             

















2 opmerkingen:

  1. Hoi
    Ik had 2 treinkaartjes bij het kruidvat gekocht. om samen met een vriendin een dagje naar een andere stad te gaan.
    Haarlem wordt het volgende week zaterdag.
    Waarom Haarlem?
    Ik heb er gewoond en vindt Haarlem een te gekke stad.
    Bovendien heb ik in 1980 er mijn trouwjurk gekocht, en...... je raad het al bij Hillenius.
    Alleen toe zaten ze in een ander pand, volgens mij aan de Barteljorisstraat.
    Wat een leuke foto's van Haarlem. Ik verheug me er nu nog meer op om samen met mijn vriendin lekker de stad in te gaan.

    Lieve groet van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!
    Ja inderdaad een dagje Haarlem is zoooo leuk ik heb het gedaan met mijn vriendinnen super dagje gehad!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen