Mijn lijst met blogs

vrijdag 10 februari 2012

Inpiratie (3)

Ik kwam deze práchtige foto tegen ergens
op dit wereld wijde blogweb.
Hij staat in het album  van Lisas Hus.
Zowiezo een prachtig en inspirerend album.

De andere foto's zijn van Vintage House
http://vintage-house.blogspot.com/
Ook een schitterend blog!

Zoals jullie (vast wel) weten ben ik de afgelopen week ook
de hele kamer aan het veranderen geweest.
Ik snakte zó naar licht en ruimte.
Ik kan het voorjaar wel ons huis inkijken!!
Heerlijk dus om hier en daar inspiratie op te doen 
en zo de lente creëren in je huis



















3 opmerkingen:

  1. It is totally ok:)
    Have a great weekend...
    hugs
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's!
    Bedankt voor het delen
    liefs,
    C&KJ
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad mooie plaatjes. Daar word je vrolijk van.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen