Mijn lijst met blogs

maandag 6 februari 2012

zon en sneeuw en interieur, voorjaar

Vandaag schijnt de zon volop!
En dan schittert de sneeuw zó mooi!
In huis is dan alles zó licht, héérlijk!!!
Hoe ik ook van de sneeuw geniet....
ik tel de dagen af tot het VOORJAAR!!!!
Mijn moeder zei altijd:" kínd, geniet toch eerst eens van dít moment"!
En ja, dat heb ik écht moeten leren. 
Ik keek (en soms kijk!!!)  altijd weer naar het volgende uit.
Maar genieten van DÍT moment, dát geeft
ook rust en veel meer levensgeluk.
Als je áltijd maar kijkt naar het geluk en pleziertjes verderop 
vergeet je bijna om het geluk wat 
voor je voeten ligt op te rapen.
Dus mam, ja, ik geniet écht wel van NU ;-)!!!!






2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad het genieten waard. Je hebt een prachtige bos bloemen op de foto.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig staat het! En je kastje is ook heel mooi geworden!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen